Gratulasjonstelegram frå Ronny Ødegård

Til     Barlia FK

Frå:   Ronny Ødegård

Telegram til jubilanten Barlia FK 20 år

Noko som skal vere heilt sikkert er at årets jubilant Barlia FK fortjener heder og ære for heile 10 år i underhaldningsbransjen. Dette skreiv eg etter 10 år!

No er det 20 år som teller. Mykje er faktisk likt seg rundt omkring, men noko er også endra. Ein ting er sikkert dei fleste har vorte eldre og meir voksen, ja eg sa fleste, fordi det kan vi ikkje seie om alle, utan og ta opp noko navn!

Tidleg på året 1994 var det ein ”voksen” tiåring frå Barlia som hadde mykje føre seg her i livet J Han ville erobre både Stranda og verda. Slik skulle det verte til ein viss grad! Denne guten var veslevoksen og hadde mange meiningar til alle oss vaksne den gongen!

Vi på Stranda er svært stolte av å ha ein av Sunnmøres største «breiddeklubb» og i tillegg ha to klubbar til her i tettstaden, nemleg FFK og Barlia FK. Begge desse klubbane viser stort engasjement og ein skal gi alt når ein spelar for laget sitt.

På nytt vil eg gjerne dra opp nokre linjer av dei mest profilerte spelarane som har vore med i desse åra: Men denne gongen eit meir kortfatta utvalg «skapninger».

Espen H:              Har skora nokre mål opp gjennom åra, men stort sett hatt smerter i ei tå…. eller var det det? Neggel på lillefingern?

Kåre Martin:         Truleg den mest voksne, trur eg har heilt rett, ja ilag med Hoffen og Sørån. Må ikkje gløyme Bryn heller då, ekte voksen. Søren, eldste Malmo også, ja ta med han mæ då..

Relling:                Mannen i orange…..

Brynjulf:              Ja då var det gjort, gift og ei lita jente.

Hoffen:                 KONGE! Litt hår på brystet tru e.

Bobben:               Gidd ikkje skrive om alle, beklager…. Ikkje for og vere frekk, det vart berre heilt tilfeldig.

Minimalmo:          Leikar seg som unger flest. Lagar snømenn og frys på haudet både vinter og sommar!!

Christian:             Lektor Tørrdal. Har no ei god utdanning og skal ta over Stranda Bok -og kontorservice dei neste 40 åraJ

Lillestøln:             Strandas mest lovande spelar på Barlia FK Bedrift har skifta beite. No er det grønne lastebilar og Duplolego som er i støtet.

Græsdal:              Mest kjend som Mr. Fredagspilsa. Useriøst!!!!

Nils Einar:            Har funne sin plass, næmleg bruke sine erorme evner i frivillege organisasjoner. Du er dyktig og vi er glade for alt du bidrar med i fotballgruppa også. Svært opptatt også på nattestidJ

Mari:                    Kunna vorte noke av denne dama også, men har ikkje høyrt noke frå den fronten på mange år…..

Stine:                   Det var ein gong, Barlia FK Babes. Ja eg savner «Beibsa» frå Barlia. No er d Fjørstan og småunger som tell kan det virke som…

Nupen:                 Holdt på og gløyme Nupen!!, beklager. Han kom rett frå pølsebuda så rakk ikkje og analysere han! Men er alltid ein kjernekar. GOD mann Bjørnar J